Sunday, May 31, 2009

first time selak skirt

astarghfirullahal'azim.

aku tau aku tak baik mana
tapi siyes..

tulah perkataan first kuar dari mulut aku.
bila aku tengok ayat ni kat trafik blog aku kat feedjit
gila!pervert!

alhamdulillah sekarang takde. ni jadi masa mula-mula aku pasang feedjit dulu


saje random : yang peliknya, aku tak jumpa sepatah haram pun benda yang sewaktu dengannya
kat blog nih...pelik bin ajaib bin takjub bin ya rabbi ntah pape! orang yang google tuh mesti menyumpah blog ni...pasal memang takde..hahahaha



Jun Pyo chibi Yi Jeong chibi




current mood :satisfied.gif satisfied..llalala

current music:hello-lionel richie

5 comments:

Yatz said...

lol ingatkan amende kebende tahapehapentah..keywords rupanya =_______=

Redz da Tsar said...

haha... APe kes? Kia he? Eyh farah,, Bleh ajar aku hindi tak?

faradeeba said...

yatz: hehe..tapi kire real-life experience gak hape..
=D

redz: apa kes??
emm kuch nehi. a re kyu?
batao mujhe...

hahaha

saye tak bpe reti la sebenanye redz
saye reti yg lines bese gune dlm cite industan tuh jek..

sket2 bleh la..hoho

si gadis said...

cekgu bahse hindi u..hahah

faradeeba said...

lala : insyaAllah..satu ari bahagie nanti..kah3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...