Monday, June 24, 2013

Throwback Rx8 Annual Grand Dinner

Lega rasanya bila open up to someone tadi
Err kawan pmpn ye
walaupun not everything tapi lepas abes tadi lega snagat
kurang perasaan tak elok tuh
Macam die cakap tak elok simpan2 nih.
Seteress hihi
lepas ilang seteress nih 
 tadi godek2 laptop balik
cari bukti permohonan kerja kat spa aritu
naseb bek jmpa.. ada orang yang kena retrieve balik dari wbsite dia
ish leceh2

dah ni tak tau nak buat ape..
tengok balik gambar AGD balik
hhaha adoih bengkak nya mata sy
mate tak bape sihat time tuh hehe
mekap pun tak dapat tutup sangat
iyelah mekap sndri bukan reti pon hehe













persembahan sisters Rx8..nyanyi nyanyi err sy pegang mic tu takd sape nak pegang haha


with the newly weds Mad and Raihan...emm takla newly wed sgt..da 1 sem gak ni



bukti ketara mata bgkak huhu..yang tinggi tuh la Homecoming Queen kitorang..mmg cun orangnye..lemah lembut plak tuh, :)



cover photo ckin skang..suwit nye..rindu plak segitiga bermuda kita haha







kenape eh tengok balik sume nih
rindu kot..aku jarang rindukan mnda2 camnih
mungkin dah takde benda nak pk skang kot
tanam anggur je kan..
eh ok lah dah janji ngn ma nak tman gi AEON jap

hehe nak claim kek mama janji aritu

selamat hari isnin
selamat berpuasa :)

3 comments:

Syahmi Shukor said...

kebetulan post kita sama hahaha

faradeeba said...

haha sapa tiru sapa nih

Syahmi Shukor said...

haha post ni org dah buat lama dah.. tunggu masa nak publish je, tup tup publish, ada jugak org len post benda sama hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...