Thursday, April 4, 2013

Pharmacy administration workshop



kalau perasan tudung ni da lain da ..hehe ni sesi ptg pnye..smpat lg tuka tdung sbab nk cpat.kui2..
rase diri tbalik ngan orang.kalo pakai inner syria ngn shawl lagi snang and cepat than tdung bawal hehe


pipi dah makin bam bam ya rabbi tolong camne nak buat ni
kat tmpat lain tak naik kat pipi tu yg extra nye grrrr
ingt nak try lotion felina tuh haha
tapi tapi tapi 
perlu ke 

hehe monolog dalaman tak abes2

3 comments:

Mrs.Nur said...

xde bam bam sgt pon..tp klo nak tau care nak sorok bam bam sbb i skarang bam bam sgt2..carenye..bwt yg senyum mcm tak senyum tu..tp jgn mcm mulut itik sgt..in shaa allah tak nmpk bam bam nye..hihihi

n a d i a h said...

TAK PERLU!

faradeeba said...

brit: hehe awak bam2 takpe comel je brit..kite ni tak bpe nk comel haha

nadiah: hewhew tq for your insight :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...