Friday, May 18, 2012

thanks korang :) (PICS)

actually ive 2 final quizzes this morning
 final quizzes ye bukan final xm
final xm next week

 yeah while i was reading
bosan bosan
so tgk jap la gambar lame hehehe
ni time bday ckin bulan 3 aritu
and at this time acteli where i was at the lowest
now no more hehehe

eh jap klo sy ckp hehee tu tak semestinye bmaksud ape2

so tme ni agakla muke sememeh
 eh sy mmg salu sememeh ;p
 nak wat camne sbb tu la kot takde orang nak kat kite dok hahaha


 tet off topic ;p





 me with bday girl..kkitorang makan kat restoran new horizon
thai food very the delish!
kek tu cantik kan..well tgk la taste weolls camne
and that gigantic card
hahaha kalo korang bace memang lawak
kami memang gile pong :D
nways its glad having them around with me
especially at that time
thanks u guys

and of course to my family
my bestie lala
my adik angkat tu : )
my colleagues kat uia ni


alhamdulillah made some good friends
feel blessed

now i realise biarlah tak ramai kawan pun
as long as they're the true ones
insyaAllah

and ehemm... cant help but to mention
this really made my day
a friend post gambar die ni kat twitter sy
salu je die kate muke kite cam die ni
hehehe malu ;p
 maaf twitter sy pvt takleh reveal name
hahah made my day
small2 things camni even

gotta learn appreciate small2 stuff
k lah nak smbg stadi 
tak boring da
okbai 


saje random:skali skale prasan takpe la dok ;p


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...